יום חמישי, 26 בנובמבר 2015

גביית חובות בסין מאת משרד עו"ד נועם קוריס...

בס"ד

גביית חובות בסין

מאת מאיר סגל ממשרד עורכי דין נועם קוריס

רבים הם היצואנים והיבואנים המנסים להיכנס לשוק המתפתח הגדול בעולם כיום-סין. בשוק זה פוטנציאל רב והשכר בגין כניסה לשוק זה עצום. יד ביד עם פוטנציאל זה טמונות בשוק זה גם בעיות גלויות ונסתרות רבות.


פסהד : המחוזי הורה להמיר את קנס בשיעור של 25,000 שח שהוטל על נאשם בהתחייבות 

נכתב על ידי <a href="https://www.articles.co.il/author/28321">שירלי כהן אדיב

</a>
הנאשם שהורשע בעבירת בנייה ללא היתר בניגוד לחוק התכנון והבניה, התשכ"ה - 1965 (להלן:"חוק התכנון והבנייה"), הגיש ערעור על פסק דין שניתן בבית משפט השלום המתייחס לגזר הדין וחומרת העונש. גזר הדין השית על הנאשם מספר עונשים ובהם קנס  בשיעור של 25,000 ש"ח, מאסר על תנאי בין 6 שנים למשך 3 חודשים וצו להריסת תוספת בנייה שבנה הנאשם תוך הפרת הוראות חוק התכנון והבנייה.
בפסק תקדימי שניתן ביום 14/03/11 הורה בית המשפט המחוזי בפ"ת ברשות כבוד השופטת נגה אהד, כי הקנס שהושת על הנאשם יומר בהתחייבות שלא לבצע עבירות על חוק התכנון והבנייה. כן הורה ביהמ"ש, כי המאסר על תנאי בין 6 שנים שהוטל על הנאשם יבוטל.
הנאשם מיוצג ע"י עוה"ד שירלי כהן אדיב ממשרד ש. כהן אדיב משרד עוה"ד.

שירלי כהן - אדיב ע ו ר כ י       ד י ן   שדרות המלך שאול 35 בית אמריקה (קומה 1) ת.ד 18165 תל אביב טל: 03-5358540 פקס: 03-6031435  E-MAIL: S.ADIV.LAW@GMAIL.COM 

מקור המאמר:<a href='http://www.articles.co.il/article.php?id=104038'> articles.co.il</a>
.
אין באמור בכדי להוות יעוץ משפטי
אודות משרד עו"ד נועם קוריס:

מאמרים פרי עטם של צוות משרד עו"ד נועם קוריס
מאמרם מאת עו"ד נועם קוריס
מאמרים מאת עו"ד 
נועם אברהם
מאמרים מאת עו"ד 
נועה מאיר

עו"ד על משרד עו"ד נועם קוריס ושות:

נועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריס




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה